دارکوب
امام مهدی (عج)
او نگران ما بود و خدا را از خود خدا برای ماگدایی میکرد
یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:دارکوب , خدا, حل مشکلات, :: 20:20 ::  نويسنده : نیلوفر

به نام خداوند بخشاینده ومهربان

خوشحال بودم از من خوشبختر نبود نمیدانستم چرخ زمان مدام میچرخد و من در بوته آزمایش!

همه چی آروم بود اما به یکباره همه چی عوض شد همه اون روزا برام رنگ باخت و من کم آوردم نمازم از یاد رفت باآسمان بیگانه شدم ستاره ها دیگر برایم نوری نداشتند گریه هم برایم سخت شده بود از خدا احساس دوری میکردم من دیگر بنده همیشه شاد او نبودم چه جذابیتی میتوانستم برای او داشته باشم وقتی از او تشکر میکردم با منت بود دیگر طاقت نیاوردم به کنار تک درختی رفتم و زانوهایم را بغل کردم حرفی برای گفتن نداشتم ذهنم خالی بود نه آرزویی برای بودن و نه آرزویی برای مرگ !

سرم را به درخت تکیه دادم اما صدای دارکوب آرامشم را ربود مدام میکوبید بر تنه تنومند درخت !!! سوراخ شدنی نبود از نظر من آب در هاون کوبیدن بود! بهش گفتم آخه اگه سوراخ شدنی بود که تا حالا سوراخ شده بود بسته دیگه خسته نشدی!

دارکوب توجهی نکرد و دویاره شروع کرد اعصابم خورد شدو گفتم : اه بسته دیگه کار تو بی فایده است

دارکوب گفت : این غریضه من است کاری جز این از من برنمیاید

گفتم : پس به غریضه ات نگاه کن برو یه چیز دیگه نوک بزن این کار تو نیست

دارکوب گفت: نه همین را نوک میزنم حتما خدا یه چیزی میداندکه این چنین رفتاری در من تعبیه کرده است  که غریضه ام حکم میکند بر درختان تنومند نوک بزنم!

 سرم را پایین انداتختم که یه دفعه فریاد زد و گفت : آهای ای آدم خدا حتما یه قدرتی در تو دیده که مشکلاتی (هر نوعی چه سخت چه آسان) به تو داده که حتما قدرت حل کردنش رو داری یا بهت داده و تو باید پیداش کنی

خدا همیشه مشکلات کوچک را از تو میگرد و به جایش مشکلات بزرگتر به تو میدهد تا تو رو بزرگ کنه این رو بعدا خواهی فهمید.

بهت زده شدم !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام دل یارم میخواهد تا همه به هم بگویند دوستت دارم محبت ها کم رنگ شده آی آدما ها به خو دبیایید ما یک واحدیم مال یک خداییم بیایید به هم بگویییم دوستت داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام مهدی (عج) و آدرس asrekhorshid.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان