رنگ و وارنگ
امام مهدی (عج)
او نگران ما بود و خدا را از خود خدا برای ماگدایی میکرد
شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, :: 12:50 ::  نويسنده : نیلوفر

به نام خداوند بخشاینده ومهربان

مثل یه رنگین کمان هفت رنگ

سرگذشت زندگیمون رنگ رنگ

گاهی سفید مثل روزای آشتیمون

گاهی قرمز تنده میسوزونه

گاهی سبز و آرومه

گاهی آبی و دلامون شاده

گاهی سیاهه دلگیره و غم داره

گاهی نارنجی و خنده رو لبامونه

اما هیچ وقت یه رنگ نیست ! مدام زندگی رنگ عوض میکنه

خیلی اتفاقات بزرگ وکوچک می افته !دنیا رو یه پایه نمیچرخه

خدایا ! اگه نشیم هم رنگ جماعت که رسوای عالمیم

بر حسب روزگار ما هم شدیم هفت رنگ ! رنگ و وارنگ!!!!

دیگه خالص و ناب نیستیم دیگه اون آدم موقع تولد نیستیم

خودم رو گم کردم میون رنگ ها نه میدونم سفیدم نه میدونم سیاه نه میدونم قرمز

من چی هستم خدایا دارم زندگیم رو خراب میکنم نمیدونم مثل یه آفتاب پرست که محیط عوض میشه اون هم عوض میشه

چرا ماها دیگه خودمون نیستیم ؟!

چرا؟!؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام دل یارم میخواهد تا همه به هم بگویند دوستت دارم محبت ها کم رنگ شده آی آدما ها به خو دبیایید ما یک واحدیم مال یک خداییم بیایید به هم بگویییم دوستت داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام مهدی (عج) و آدرس asrekhorshid.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان