گریه ام بند نمیاید
امام مهدی (عج)
او نگران ما بود و خدا را از خود خدا برای ماگدایی میکرد
یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : نیلوفر

دریا دریا را گشته ام کشور به کشور آمده ام اما جایی بوی تو را نمیداد

خانه به خانه رفته ام معبد به معبد سجده کرده ام ولی بوی تو را نمیداد

کنار قدیسان رفته ام اسقف اعظم دیده ام موبد و بودا و  ملا دیده ام ولی بوی تو را نمیداد

به کلبه مخروبه خود رفتم زانو را به بقل گرفته ام و گریستم و اشک امانم را برید

من تو را میخواستم که تقدیرم شوی قسمت من شوی !

وای چرا عاشق شدم من دیگه از دست این دل یه کم آروم ندارم

خدایا

ای کاش من همه بودم تا با همه دهان ها تو را صدا میزدم

کاش من همه چشم بودم تا تورا میدیم کاش من قلب بودم تا همه قلب ها از تو پر بشود

دیگر نایی برای نفس دیگر ندارم ! یارم به کنارم میاید و میگوید تو را چه شده!

میگویم :دل تنگم از بهر خدا که نیست آه من پیدایش نمیکنم

با ملاطفت میگوید : چرا هست جز با چشم دل نمیتوان خوب دید! هر چه هست از دیده پنهان است .

من هم با بی حوصله گی به سمت روز نامه میروم صفحه اول همشهری میبینم کودک 6ماهه ای در سوریه سرش را بریده اند برای اینکه بشار اسد حکومت را رها نمیکند به یارم نشانش میدهم و میگویم ببین خدا نیست

یارم بند دلش پاره شد و تلخ گریست من را محکم گرفت و گفت : تلخ است

وقتی اشکانش را دیدم که چه معصومانه گریه میکند دستانش را گرفتم و گفتم نه خدا هست زیرا دلی که از بهر کودکی بی گناه شکست به یقین خدا در قلبش محمل گزیده است



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت18:56---23 خرداد 1391
سلام نيلوفر گلي چرا آپ نميكني من منتظر آپتم عزيزم من آپ كردم خوشحالم ميكني بياي

mina
ساعت12:13---21 خرداد 1391
سلام آبجي عزيزم ممنونم خوشحالم كردي عزيزم

mina
ساعت20:55---20 خرداد 1391
سلاااااااااااااااااااام نيلوفرم من از مسافرت برگشتم عزيزم آپ كردم بيا پيشم دلم برات تنگ شده گلم

نیلوفر
ساعت14:50---15 خرداد 1391

___$$$$$$$___________$$$$$$$
_____$$$$$$$$_______$$$$$$$$
______$$$$$$$$$_____$$$$$$$
________$$$$$$$$____$$$$$$$
_________$$$$$$$$$__$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$$___$$$$$$$$$$$$
______$$$$$_$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$
playboy bunny WHAT NOW


بی وفا
ساعت22:51---14 خرداد 1391
ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین
ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین
کن نظر از روی لطف، به تمام پدران
روز سیزده رجب، ای امیر مؤمنان


mina
ساعت21:51---14 خرداد 1391
سلام نيلوفر عزيزم اول بايد بگم خيلي زيبا بود خيلي با معني و احساسي بود گلم فوق العاده هستي آبجي خودم.ممنونم از مهربونيات هميشه به من لطف داري عزيزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام دل یارم میخواهد تا همه به هم بگویند دوستت دارم محبت ها کم رنگ شده آی آدما ها به خو دبیایید ما یک واحدیم مال یک خداییم بیایید به هم بگویییم دوستت داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام مهدی (عج) و آدرس asrekhorshid.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان