خدایا سلام به روی ماهت
امام مهدی (عج)
او نگران ما بود و خدا را از خود خدا برای ماگدایی میکرد
چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 21:57 ::  نويسنده : نیلوفر

         به نام خداوند بخشنده ومهربان

خدایا سلام به روی ماهت!

پروردگارا امشب شب آرزوهاست و در دل هزاران آرزو دارم ولی نمیشه همه رو دونه دونه بگم ولی میشه همه اون ها رو را در یک آرزو جمع کرد حالا امشب میخوام آرزو کنم خدایا تورا قسم بر همه صفاتت بر همه جلال و قدرتت تورا قسم بر عشق فقط یه آرزو میکنم: پروردگارا تورا از خودت برای همه گدایی میکنم تو را برای همه و همه میخوام هر جای دنیا که هستند با هر رنگی با هر جنسیتی با هر مقامی هر جوری که هستند خدایا خودت را قسمت ما کن همه ما به گونه ای تورا کم داریم خدایا دلم بنای گریه میگذارد طلب یار میکند و دلم خوب میداند جز تو محبوب دیگری نیست دلم تو را میخواهد همه تو را میخواهند به اسم های مختلف یکی آرامش! یکی عزت! یکی سلامتی! یکی خوشبختی !یکی ....

خدایا قسمتو تقدیر ما شو در هر دو دنیا!

خیلی خیلی خیلی دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت21:51---9 خرداد 1391
سلام دوست عزیزم آپ کردم اگه وقت داشتی بیا پیشم خوشحالم میکنی

هومن
ساعت22:51---8 خرداد 1391
سلام.مطلب جالب و مرتبط با این پست شما در وبلاگم قرار دادم خوشحال میشم نظرتون روبدونم

mina
ساعت21:36---7 خرداد 1391
سلام نه عزیزم برای چی ناراحت بشم تو آبجی عزیزمی نیلوفر جونم حالا خودمونیما خیلی ناقلایی عزییییییییییزم

مینا
ساعت21:34---7 خرداد 1391
سلام عزیزم چقدر آپت عالی بود چقدر قشنگ حرفاتو گفتی خیلی به دلم نشت بهترین آرزو رو کردی آبجی گل خودمی

رها
ساعت22:12---3 خرداد 1391
شیعیان خواب بس است برخیزید

حجر ارباب بس است برخیزید

یادمان رفته که عهدی هم هست

یادمان رفته که مهدی هم هست

یادمان رفته که او پشت در است

یادمان رفته که او منتظر است

وب زيبايي داري.ب منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام دل یارم میخواهد تا همه به هم بگویند دوستت دارم محبت ها کم رنگ شده آی آدما ها به خو دبیایید ما یک واحدیم مال یک خداییم بیایید به هم بگویییم دوستت داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام مهدی (عج) و آدرس asrekhorshid.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان