دردهایت را به موج های آب بده
امام مهدی (عج)
او نگران ما بود و خدا را از خود خدا برای ماگدایی میکرد
سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 23:0 ::  نويسنده : نیلوفر

به نام خداوند جان و خرد

باد لای شاخه و برگ درختان میپیچید بوی گل های بابونه هوا را پر کرده بود هوا خنک بود پایم روی زمین بود و رطوبت علف ها من را سرمست کرده بود .

یارم کنارم بود و به من نگاه میکرد به من گفت : چه کنم از داد این روزگار فلک امانم نمیدهد امان میخواهم فریادم میدهد

دستانش را فشردم و گفتم : ای یار خوب من تو با روزگار چه کار داری؟ مگر روزگار مهم است

با دلخوری سرش را برگرداند و گفت :آه من دارم همه سعیم را میکنم که زندگی کنم ولی همه چی ولی آه بس کن تو نمیبینی که همه چیز به هم خورده نگو که نمیبینی

گفتم: آری من نمیبینم چون نباید دیده شود باید با همه چشم ها تو رو دید فقط تو

گفت: توعاشقی درد مرا نمیدانی

گفتم: مگر عشق تنها حقیقت مطلق نیست مگر درستی در بودن کنار دلبر نیست؟

گفت:میدانم که صادقی و پاکی ولی دنیا برای همه دارد تاریک میشود

گفتم : دلبرم تو باید بدانی در پس همه لحظات باید کمال را ببنی حتی اگه همه چیز بد است ولی تو باز کمال راببین اگر همه چیز تاریک است تو آورنده نور باش! اگر همه دارند به بیراهه میروند تو آورنده نور باش

گفت: چه طور نور باشم در حالیکه خود احساس گمراهی و حیرانی میکنم و کاسه چه کنم چه کنم به دست میگرم

گفتم: فقط یک راه داری ! آن هم ایناست که: : : : : : اول رو به روی آینه به خود بخند و بعد برو به سمت پنجره و سرت را بالا بگیر و بگو : خدایا کنارم باش جلوتر از من برو و باز هم کنارم باش

یارم بالاخره خندید و گفت : متشکرم چشم هام رو باز کردی من باید کمی این پنجره رو باز کنم

با یارم بلند شدیم و رفتیم کنار ساحل وقتی موج ها می آمدند به ساحل به یارم گفتم همه دلواپس هایت همه دل نگرانی هایت همه غصه هایت را به موج ها بسپار

دوستتان دارم بسیار و بسیار

 



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت23:57---5 ارديبهشت 1391
سلام قربون آبجي گلم برم خوبي؟؟؟؟
عزيزم ميسي كه اينقدر لطف داري آپم گلم بيا يه دنيا خوشحال ميشم عزيزم

=D D


mina
ساعت23:56---5 ارديبهشت 1391
سلام قربون آبجي گلم برم خوبي؟؟؟؟
عزيزم ميسي كه اينقدر لطف داري آپم گلم بيا يه دنيا خوشحال ميشم عزيزم

@} ;-


بی وفا
ساعت10:15---5 ارديبهشت 1391
سلام
ممنون که به من سر میزنی
چرا بعضی از نظراتت کار نمی کنه و لینک ها رو هم بالا نمیاره


بی وفا
ساعت18:04---31 فروردين 1391
سلام
مطلب خوبی بود خوشحال میشم اگه به من سر بزنی
اگه مایل بودی بیا تبادل لینک
ممنـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام دل یارم میخواهد تا همه به هم بگویند دوستت دارم محبت ها کم رنگ شده آی آدما ها به خو دبیایید ما یک واحدیم مال یک خداییم بیایید به هم بگویییم دوستت داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام مهدی (عج) و آدرس asrekhorshid.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان