خدایا دستام به سوی توست
امام مهدی (عج)
او نگران ما بود و خدا را از خود خدا برای ماگدایی میکرد
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, :: 22:35 ::  نويسنده : نیلوفر

به نام خداوند بخشاینده و مهربان

دوستی بود به وسعت یک آسمان آبی بود به رنگ دریا ! سبز بود به رنگ طبیعت !

خیلی خوب بود اون یکی از بهترین دوستام بود حرفام رو میفهمید ازم انتقاد میکرد تعریف میکرد خیلی کامل بود مثل گل رز بی نقص وفوقولاده بود درد هام رو بهش میگفتم اون هم گوش میداد وقتی اون حرف میزد من به یکباره جان میشدم تا بفهمم چی میگه خیلی دوسش داشتم هنوز هم دارم ولی به یکباره گذاشت رفت نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شاید دلایل زیادی داشته باشه و قابل قبول  ولی دلم براش خیلی تنگ شده بود ولی اون نبود !یه جوری رفت که انگار هزار ساله که نبوده!

نمیدونم کجاست و دیگه نمیفهمم اهل کجاست دیگه باورش ندارم چون من ازش چیزی تا به حال نخواسته بودم

ولی میخوام شما بهش بگید این رسمش نبود حالا فهمیدم که دوستی به همین راحتی ها نیست بودن در دوستی یعنی در تمام فراز نشیب باشی و خم به ابرو نیاری چون در این کره زمین ما همه با همه تنها هستیم پس ای کاش میشد ما همه با هم کنار هم میموندیم و همیار هم بودیم ای کاش !!

دعا میکنم خدایا میگم خدایا همه ما رو به هم آشتی بده و کمکمون کن که همیار هم باشیم در صلح و بودن در همه لحظات خدایا ماهمه عشق رو در این جا کم داریم خدایا .....

دستام به سوی توست

 


 



نظرات شما عزیزان:

داداش کوچیکه
ساعت3:50---23 آبان 1391
سلام
یکی از دست نوشته هام هدیش میکنم به شما عزیزم امید وارم خوشت بیاد
زمانه را چه شده است

مردم چرا اینگونه اند

یاد روزهای قشنگ به خیر

روزهای که ندیده ایم

فقط آوازه اش شنیده ام

بابا بزرگ وقتی از قدیما میگه

از اون همه شادیو

معرفتو عشق آدما میگه

آدم دلش میسوزه

بیچاره دل من

طفلکی قلب شکسته ی تو

همه دنبال تکیه گاه عاطفین

اما کدوم تکیه گاه

کدوم آدم سربراه

آهای آدما

به خدا همه لایق محبتیم

اگه دوست داریم همدیگرو

خوبه که جون برای هم فدا کنیم

نکه همدیگروواسه هوس فداکنیم


mina
ساعت14:00---30 فروردين 1391
سلام قربونت برم آبجي گلم ممنون كه مياي پيشم يك دنيا خوشحال ميشم مثل هميشه عالي هستي
موفق باشي گلم


mina
ساعت14:00---28 فروردين 1391
سلام آجي گلم ميسي لينكم كردي خوشحال شدم عزيزم حال وهواي وبت به آدم آرامش ميده موفق باشي نيلوفر جان پاسخ:مرسی عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام دل یارم میخواهد تا همه به هم بگویند دوستت دارم محبت ها کم رنگ شده آی آدما ها به خو دبیایید ما یک واحدیم مال یک خداییم بیایید به هم بگویییم دوستت داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام مهدی (عج) و آدرس asrekhorshid.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان